Din Køreskole i Gentofte

Kørekort i Gentofte

Din Køreskole i Gentofte

Vi gør dig klar til vejen.

Nybro trafikskole er din køreskole når du skal have kørekort i trygge rammer. Køreskolen ligger tæt på Gentofte og er ikke til at køre uden om.

Du vil glæde dig til at komme til undervisning, hvad enten du skal have kørekort til bil, rutinetimer, kørekort til trailer eller skal generhverve dit kørekort.

Nyt kørekort til bil er måske ikke det vigtigste, men et af de vigtige kort i livet.

Nybro trafikskole lægger stor vægt på et sjovt og lærerigt forløb, derfor er vi den fedeste køreskole i Lyngby og har elever fra både Gentofte, Nærum, Charlottenlund, Herlev m.m. Vi har fokus på det sociale, så du som elev føler dig tilpas i undervisningen.

Besøg os på skolen og tal med vores kørelærer. Du kan også tilmelde dig vores gratis teoritime og se om vi lever op til dine forventninger.